Az alábbiakban nézzük néhány érdekes, talán eddig általad sem ismert felhasználási módját!
Öregedés gátló
A krém rendszeres, esti használatával rövid időn belül búcsút mondhatunk a ráncoknak.
Szülés utáni megereszkedett has
Hogy megelőzzük a szülés után, ezt a rendszerint jelentkező kellemetlen problémát, használjuk rendszeresen a krémet a has, a csípő és a mellek tájékán.
Sötét karikák a szem alatt
A Nivea akkor is segítségünkre lehet, ha reggel rendszerint karikákkal a szemünk alatt ébredünk. Ez esetben, este lefekvés előtt masszírozzuk be gyengéden a szemünk alatt a krémmel. Reggel hideg vízzel lemossuk az arcunkat és a különbség szemmel látható lesz.
Használhatjuk smink eltávolítására
Ennek a krémnek sminklemosó hatása is van, ezért nincs is szükség a drága, sokszor mellékhatásokkal járó lemosók megvásárlására.
Száraz könyök
Sokan szenvednek a könyök körüli bőr szárazsága miatt. Ha a Nivea krémet használjuk erre a célra, néhány nap múlva érezhető lesz a különbség, könyökünkön a bőrünk puhává és bársonyossá válik.
A dermatitisz kezelése
A koncentrált szappanok, mosószerek és egyes krémek használata előidézheti a dermatitisz, az ekcéma és a viszketés megjelenését bőrünkön. A Nivea krém állaga révén kitűnő választás ezeknek a problémáknak a kezelésére.
Égési sebek kezelése
Vigyük fel a krémet a megégett bőrfelületre, és azonnal csillapítja a kellemetlen érzést és megakadályozza a hólyagok kialakulását. Vigyázat! Ez a kezelési forma csak kis sebek esetén ajánlott!
Nap okozta leégés
Nyári napokon, amikor akarva – akaratlanul ki vagyunk téve a napsugárzás hatásának, bőrünk sokszor megéghet. Az ezzel járó kellemetlen érzést csillapíthatjuk, ha bekenjük bőrünket ezzel a krémmel.
Ajak balzsam
Ajkaink hidratálása céljából használhatjuk szintén ezt a krémet, különösen a hideg időszakban, mely által bőrünk puhává és bársonyossá válik.
A fentiek alapján látható, hogy milyen sokrétűen felhasználható a kis kék tégelyben lévő krém, úgyhogy nyugodtan alkalmazd ezekre a problémákra is.
A nagy német márka is csatlakozott az upcycling mozgalomhoz: története során először használtak fel újrahasznosított alapanyagot, a kávézaccot egy arckrémben, a Naturally Good termékcsaládban.
A vállalat arra törekszik, hogy hangsúlyozza státuszát, mint a bolygónk megőrzése iránt elkötelezett szereplő, újabb lépést téve a fenntartható gazdaság világában. Egy kilogramm kávé 1,2 kilogramm hulladékot termel. Világszinten minden évben több milliárd kilogramm kávét fogyasztunk el, amelynek maradékai a szemétlerakókba, vagy jó esetben egy komposztládába kerülnek. Ezenkívül a kávézacc lebomlása során metánt bocsát ki, egy olyan gázt, amely káros a környezetre.
A Kaffe Bueno-val, a szálloda- és vendéglátóipar kávéit kozmetikai hatóanyagokká alakító céggel kötött partnerségnek köszönhetően a Nivea a kávézacc új értelmet nyer. A kivont olajat a 2022. szeptember vége óta a szupermarketekben kapható Naturally Good termékcsalád új energizáló arckrém tartalmazza.
A kávé széles körben ismert, mint kiváló antioxidáns, különösen a kozmetikában, köszönhetően a benne található koffeinnek és klorogénsavnak. Ezek valójában segítenek megnyugtatni a bőrt, megvédik a külső agresszoroktól, és megakadályozzák a bőrpírt.
Hogy még tovább menjünk, a Nivea egy ISCC-tanúsítvánnyal rendelkező anyagokból készült tégelybe csomagolta ezt az arckrémet, a 100%-ban megújuló energiának köszönhetően. Az FSC-tanúsítvánnyal rendelkező karton fenntarthatóan kezelt erdőkből származik.
By: premiumbeautynews
A Nivea anyavállalata, a Beiersdorf „Triple A” fenntarthatósági minősítést kapott a CDP-től
„Az elmúlt években világszerte nagy erőfeszítéseket tettünk üzletünk átalakítása érdekében. A CDP tripla A besorolása elismerése azon erőfeszítéseinknek, hogy iparágunk vezető szerepet töltsön be a környezeti fenntarthatóság terén, nemcsak az ambiciózus célmeghatározás, hanem a cselekvés és az átláthatóság terén is” – mondta Vincent Warnery, a Beiersdorf vezérigazgatója.
Hamburg: A CDP nemzetközi nonprofit szervezet elismerte a Beiersdorf AG fenntarthatósági törekvéseit, a Niveát más bőrápoló termékeket is gyártó cég. A német multinacionális vállalatot a klímaváltozás, az erdők és a vízbiztonság területén a célok kitűzésében, a teljesítményben és az átláthatóságban betöltött vezető szerepéért ismerték el, így mindhárom dimenzióban helyet kapott a CDP tekintélyes „A listán”.
A CDP által az éghajlatváltozásról, az erdőkről és a vízbiztonságról 2022-re több mint 15 000 vállalattól gyűjtött adatok alapján a Beiersdorf egyike annak a tizenkét vállalatnak, amely tripla A-t kapott.
„Rendkívül ambiciózus éghajlati célt tűztünk ki magunk elé: a Scope 1, 2 és 3 kibocsátások abszolút 30%-os csökkentését 2025-ig, és csoportunk éghajlati céljait a Science Based Target Initiative validálja. 2018 óta nagy előrelépést értünk el. A vállalat növekedése ellenére minden területen 12,7%-kal sikerült csökkentenünk a kibocsátást” – mondta Jean-François Pascal, a Beiersdorf vállalati fenntarthatósági alelnöke.
A Beiersdorf AG bőrápoló termékeket és öntapadó termékmegoldásokat fejleszt és forgalmaz. A cég olyan nemzetközi márkák tulajdonosa, mint a NIVEA, az Eucerin, a La Prairie és a Hansaplast/Elastoplast.
A hamburgi székhelyű vállalat 7627 millió eurós árbevételt, valamint 933 millió eurós működési eredményt (EBIT) ért el a 2021-es pénzügyi évben.
A CDP egy globális nonprofit szervezet, amely a világ környezetvédelmi közzétételi rendszerét működteti vállalatok, városok, államok és régiók számára. A 2000-ben alapított, több mint 680 pénzintézettel együttműködve, több mint 130 billió dolláros vagyonnal, a CDP úttörő szerepet játszott a tőkepiacok és a vállalati beszerzések felhasználásával, hogy motiválja a vállalatokat környezeti hatásaik nyilvánosságra hozatalára, valamint az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentésére, a vízkészletek védelmére és az erdők védelmére.